Saturday, May 8, 2010

Saya Ingin Berada Didalam Blog List Kategori HIJAU Kerana ...

Wah2. Masuk ni dh entry ketiga dah ak buat hari nie. Kikiki. Dah mencapi rekod peribadi ak dah nie. Korang mesti dah perasan dulu pn ak dah buat entry macm nie. Tapi dulu punya tak berjaya. So ak nk buat untuk kali kedua. Mana tau kali nie dapat pulak. Hahaha. Don't ever give up!! :)

1) Header Ben Ashaari Blog


2) Saya ingin berada di dalam blog list kategori HIJAU kerana :

Secara terang-terangan saya hanya mempunyai 300 follower ke bawah iaitu seramai 26 follower sahaja(semasa entry ini ditulis). Dan saya telah berjaya meng'update'kan blog saya setiap hari buat setakat ini. So saya rasa saya layak untuk berada di dalam list ini.(Bapak statement riak!!). 
Sebab yang lain adalah tanpa perlu utk membodek encik Ben dengan mengatakan Encik Ben nie hensem ke atau blog Encik Ben ni cantik (sori,sebab saya bukan jenis orang mcm tu) saya ingin berada di dalam list ini kerana saya memerlukan lebih byk traffic. Straight to the point. Hihihihi.

Thanks kat Si kenit sebab ak terbaca entry dia baru ak tau ader benda nie. Hihihi. :)

4 comments:

Anonymous said...

boleh belanja aku mcd one bucket sekarang
muahahahaaaa >.<

Frodo Baggins said...

pssst .. lu mandrem bro ben
biar beliau terbayang2 blog lu
wakakakkaka


>>___<<

WZulhilmi said...

@si kenit
hehehe.. Mcd ader bucket ke? bkn KFC je ke?

WZulhilmi said...

@Frodo baggins
ak mandrem2 nie x reti lh.. Ko buatkan boleh??hihihi