Friday, May 14, 2010

Letter For .....


Dear  *** 

  I'm sorry to tell this. Tapi saya telah tahu apa yang telah menimpa kepada diri kamu dalam tempoh beberapa bulan lepas. Segala duka dan lara yang telah kamu tempuhi. I can feel it. Don't ask me how i knew all of this. I just know.

Apa yang saya perhatikan dari sudut luaran kamu sepanjang masa seorang yang ceria, sentiasa positif, selalu memberi perangsang kepada rakan-rakan yang berada di dalam dilemma serta tabah dalam menghadapi dugaan. Tapi saya tahu kamu cuba menggunakan semua sifat tersebut 'as a mask' untuk menutup sesuatu yang cuba kamu sembunyikan.  

But deep down inside your heart i know you that are suffering. Semua penderitaan dan kesusahan cuba kamu telan sejauh yang mungkin. You maybe think that if you try to hide it than you eventually will feel much better. Then you totally wrong!!

Saya juga tahu sometimes you even cry alone without anyone notice how many burden that you are trying to carry alone. Saya tahu macam mana kamu tiba-tiba termenung seorang diri memikirkan tentang perkara yang mendatang tanpa sedar you are once again crying alone. Nobody know for sure. Because you hide it very well. And because they don't even care to ask.

Saya juga dapat tahu perasaan self confidence kamu semakin menurun setiap hari setelah melihat kejayaan demi kejayaan yang dikecapi oleh orang disekelling kamu. How they keep on having really good time dan kamu hanya memandang dari jauh. That is hard, i know. Really!!.

But i want you to know that i'm with you in every decisions that you have made! Don't ever give up!!. I know i have told you this like zillion time. Tetapi saya percaya suatu hari nanti it is time for you to shine. What we have to do right now is just wait and pray that everything will be alright.  Sekali lagi saya ingin kamu tahu saya percaya kamu akan berjaya mengharungi semua dugaan dan cabaran ini. Thus making you much stronger than your old self. 

Yours sincerely,
********

4 comments:

Sha Wbunny said...

gf keww?

ciK LyndaWawa said...

dear ***,
semoga tabah menghadapi cabran..keep stronger..

Anonymous said...

tapahammmmm T____T

WZulhilmi said...

@cracked bunny
@ciK LyndaWawa igUana
@Si Kenit

Sorry guys i will not comment anything about this entry. Hope all of u understand.. :)