Thursday, May 13, 2010

Keropok Super Ring Pun Ada Fan Page Sendiri!!

Nyanyi sambil lompat riang :

Super Ring lazat, Super Ring riang, Super Ring super jom bergembira!!!

Adakah aku sedang membuang tebiat(wujud ke ayat nie) hari nie?? Oh tidak!! Ak sgt lh happy + terkojut bila mengetahui keropok kegemaran aku Super Ring mempunyai fan page sendiri dekat Laman Facebook!! Betul!!. Korang tak percaya ye? Meh sini ak tunjuk


Klik untuk tumbesaran melampau

Amik kau!! Kalah artis. Hihihi. Yang paling best sekali bila tgk bilangan fans dia. Ader 3,069 orang!! Bapak byk!!(Ak adalah salah seorang daripadanya). Bila tgk senarai2 ahli2 dia pulak. Kebanyakkan pulak orang luar negara. Wah!! Tengok!!. Sapa kata barangan Malaysia tak boleh popular kat overseas?? (Ni produk Malaysia kan?)<<< Betul2 dh check!!
Kalau korang nak join fan page dia, korang boleh klik kat sini

So sape yang tak de lipstik warna oren boleh try keropok nie. Gerenti dengan gigi2 sekali oren!! Betapa powernya pewarna dia. (Sakit pun cepat!!)


Antara Jajan yang ak suka

Tak sangka pulak ak ni peminat kudap-kudapan rupa-rupanya. Semua keropok dalam gambar tu ak suka.(Kecuali Soto.Tak pernah dengar pn). Chicken Ring pun sedap gak!!. Rostik pn sama. Dua2 flavor sedap!!. Green pea pn wajib dibuat kunyah!(Baik sebut semua je). Nampaknya ak telah terpedaya dengan dunia yang penuh dengan pewarna tiruan dengan bahan perasa yang berlebihan. Help me!!. Baik2 saya akan insaf selepas nie.

Tapi yang ak pasti harga dia dari 20 sen akan naik kepada 30 sen lepas ak publish kan entry nie. Wakakaka (Perasan giler). So kepada company yang buat keropok nie. Saya boleh jadi duta awak ye. Tapi saya tak iklan murah2 mcm iklan Ding Dang. Malu wei!!!  Kikiki =P

P/S : Cadang nak beli keropok super ring sebelum kedai tutup. Hehehehe.

12 comments:

Artzlizan said...

sedap super ring tu...

Nur Fannun said...

salam, bg saya tak faedahnya keropok seperti ni..junk food tak baik utk kita..terutama yg sdg blajar..bukan bleh kenyangkn perut, hnya dpt mengubati lapar shja. & tak da langsung khasiatnya pun..lebih baik makan buah2an & mkn lain madu, kismis..

ciK LyndaWawa said...

sedap2....
jajan pujaan hatiku...=)

Hasrol Nizam said...

ni ada dapat komisen ke duk promote2 ni..hehe

WZulhilmi said...

@Cik Editor
Terbatuk2 saya bila membaca komen cik. Kikiki. But i take it as positive side. Mmg saya pn bersetuju dgn pendapat cik. Yang mkn2 benda2 mcm tu tak elok dimakan. Saya pn dah jarang dah makn keropk2 nie. Tapi at the same time i also need variety in my food. Tak de lah asyik makanan yang sama je kan?. But keep eating it in small amount. Then it should be fine. :). Btw thanks sebab komen kat sini. :)

@Princeduyong
Tau tak pe. Hihihi

WZulhilmi said...

@Hasrol Nizam
kikiki. Tak de dapat apa2 pn. Just suka2 wat entry nie. Klu ader komisen kan bagus!! hahaha :)

@ciK LyndaWawa igUana
Pujaan ku jua. hahaha

WZulhilmi said...

@Ika Suhaimi
Yup! i agreed with u

BIKA pn sedap gak. Dulu selalu gak kunyah2. One of my top keropok list.Hihihi. Yang keropok durian tu x ingat lah. Tapi rasa mcm penah makan. Jual lagi ke sekarang?. Thanks sebab drop ur comment here :)

Anonymous said...

weiiii
kopok feberet aku tu
tapi aku tadok fb
sobb sobb T______T

Hasrol Nizam said...

mana la tau..kot2 dapat komisen leh ar share2 kat aku sket..hehe

btw, tq drop komen kat blog aku.. =)

WZulhilmi said...

@Si kenit
Tak de FB pegi main jauh2. Hahaha. Takpe2 Super ring still ingat kat ko wlaupn ko tak jd fan dia. Hahaha

WZulhilmi said...

@Hasrol Nizam
Free of charge buat entry nie. Tak de sponsor pn.
Ur welcome. ak mmg suka drop2 comment nie. Hihihi :)

iqakaa said...

sye sdg mencari chicken ring..gagal...