Friday, May 7, 2010

Contest Senyuman Paling Menawan

Akibat terlampau bosan tak de org nk dtg blog ak hari nie. Tiba2 ternampak contest nie kat entry TTT . Apa lagi terus rasa nak masuk. Wakakaka. *Konon2 budget senyuman menawan lh tu. Klu ak senyum nenek yg pakai tongkat  pn boleh terus lari tak ingat dunia*

Ni lh tuan empunya contest. Cik ChentaZetty . Kena letak gambr nie. Nanti tak layak!!

Tada~~~~ nie gambar dia!!





Nie aje lh gambar yg ader yg tgh senyum girang. Ikhlas giler senyuman weh !! Wakakaka.. Mesti korang familiar dgn gambar nie kan. Oopss. *Yg lain semua senyum tak ikhlas. Tak boleh amik.Hahaha*

Kenapa saya suka senyum:
1) Senyum itu sedekah. Saya nk dapat pahala hari2.. (kenapa ayat terus jadi sopan nie?)
2) Nak awet muda. Saya tak mau guna botox masa tua nanti. Kikiki
3) Supaya orang tak takut nk kawan dgn saya.

Tu je lh kut sebab2 dia. Hahahaha *gelak palsu*

Sape ye ak nk tag?? Ak baru je masuk dunia blog nie. So tak de kawan lagi. sbb semua org tak nk kawan dgn ak. T-T . So ak pilih:

Si Kenit
TTT
Nad
Cik keju

Yeah!!!

6 comments:

Si Kenit said...

haha, wei. aku dah kena tag dah lah
tp belom buat je lg
ang org ke-3 tag aku
kejap2 nak komen.
oh mann. sangat menawan. hikhiks (≧∇≦)

Wzulhilmi said...

@si kenit
Ya ke?? x pe lh. ak tolong tag nk bg ingatkn kt ko lagi sekali. Hihihihi.
Komen tak boleh blah..wakakaka

kacang said...

nice smile.hehe.
gudluck!=)

Wzulhilmi said...

@kacang
Ya ke?? Tak lh. Rasa biasa je. Saje2 je pn masuk contest nie.. Gambar akak punya contest tu lagi cantik kan!! hihihi

TTT said...

manisnyee cik abg zul ni..hehe

oit...u tgk kontest ni dari blog TTT kan..
tapi u tag TTT balik naperr..ekekekek..

Wzulhilmi said...

@TTT
Tak cukup org lh TTT.. So anggap je tertag..Kikiki..
Abang?? Tuanya..Kakakaka