Wednesday, June 30, 2010

Gagagagaga!!!

Lalalala~~~

Korang mesti dah dengar pasal berita Lady Gaga jatuh dekat airport kan? Agak lambat pulak aku nak cerita pasal hal ni. Bila aku tengok balik gambar dia dengan teliti. Baru lah aku perasan yang kasut dia tu lah punca dia jatuh.

 Tengok!!! bapak tebal kasut!! Ni kalau terajang orang ni mau bisu terus.

Seriously bila aku tengok bahagian bawah dah macam fashion rockstar+catwoman. Tapi bila tengok bahagian atas dah macam style hippies  pun ada. Tak paham!!! T T

Saat Gaga rebah ke tanah sehingga nak tercium lantai. Handphone mesti retak ooi!!

Tengok!! Kan siapa dah malu. Diri sendiri jugak. Tapi aku tau Gaga mesti tak kisah pasal hal2 ni. Korang keji lah dia macam mana pun. Gerenti dia tak rasa apa2. Makin tinggi kasut dia pakai lepas ni adalah aku rasa.

Tapi sebenarnya bukan gambar2 diatas tu yang aku nak tunjuk kat korang. Tapi sebenarnya gambar kat bawah ni. Tiba2 terjumpa gambar ni. Kelakar betul!!. Aku rasa ni lah sebab sebenar Gaga jatuh macam tu. Hahaha.This picture really make my day. 

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


 Bow to the Real Princess of Pop. Wakakaka.

P/s : Gravity always wins.

7 comments:

Khairunnisa' said...

rofl, jahat! siapalah yang photoshopped ni.

Syahira Mansor said...

omputih kalu bab bab mengedit gambar pedajal orang laju aje!

semut lelabah said...

hahaha... kasut dia memang la siut..

swingoflife said...

=.=!
How dare they do this to my GaGa!
Photoshopped the picture is very rude!
LOL

Fay said...

keji sungguh sape yg photoshop ni. tapi aku suke jugak photoshop ni. haha.

LMAO!

Ken Wooi said...

lol.. nice one =P

joegrimjow said...

hehe
gambar ni macam macam