Sunday, June 27, 2010

Award Dari Princess!!

Lalala~~

Weh!! Seperti yang korang tau semalam aku ada publish 2 entry pasal tag. Kalau sapa2 yang tak tau tu. Pergi check sekarang!!. Setelah episod luka lara masa buat tagging tu TERUTAMA SEKALI TAG NOMBOR 2!!!. Aku rasa macam penderitaan aku semalam berbayar hari ini.

Ini kerana aku dapat award hari nih!!! Muahahaha. Award ni bukan diberi oleh calang2 orang weh!! Princess tu bagi!!. Sebelum tu sila padamkan sebarang unsur berangan dalam minda anda yang award ni diberi oleh seorang pegawai diraja yang menaiki carriage kuda. Dia just post kat Chat box je. Sekarang dah moden dah. Tak perlu itu semua <<< (Obviously nampak sangat perenggan ini hanya melalut dan bertujuan untuk memanjangkan entry - .-" )

Ok2. sekarang kita tengok Princess mana yang bagi award nih!! :) (Mesti Princess Diana!! << Gila kau orang tu dah mendiang dah!!)



Pinky sungguh header. Award ni datangnya dari blog Polaris Memoirs and tuan empunya blog ialah Princess Kelly Eun  . Thanks ek!! Terharu aku dapat award nih!! Cuba korang baca tag line dia. "Saya Bukan Princess Sebenar. Tapi Saya Princess Dalam Dunia Indah Saya".  Tapi dalam kes aku pulak. Korang tukar Princess tu dengan perkataan Artis. Wakakaka. Perah santan sungguh!!!

Mari kita lihat award tersebut!!


Cute + pinky giler!! Muahaha (What do you expect from princess?? Tak kan nak letak gambar Lady Gaga mengangkang kut!)

Dan semestinya setiap award WAJIB ada soalan tag!!

1. Suka tak dapat award?? Bagi ucapan sikit.. ^-^v
Mestilah suka!! Siapa yang tak suka memang palsu giler.
Ucapan : (Sila baca ucapan ini dengan diiringi oleh lagu2 ballad macam lagu Halo ke apa yang slow and sad music, jangan lagu My Humps sudah nanti lain jadi)
Seriously masa aku baca entry Cik Kelly ni, memang sangat ikhlas weh. Tak de nak hipokrit2. Dia bagi sebab dia memang appreciate semua blog yang dia baca. I can feel it!! Muahahah.. Thanks again. Tak lupa kepada peminat semua i love you!!Muahaha.

2. Bintang tu cantik tak dimata kamu? suka bintang?
 Nama blog ni pun dah menggambarkan apa yang aku rasa pasal bintang. :)

3. Dua blog yang selalu jenguk dan baca entry terbarunya
Seriuosly. Banyak blog yang aku selalu jenguk. Lagi2 yang aku follow. Tak tipu nih. Betul!!

4. Bagi award neyh kepada 3 blogger yang lain.. Jangan lupa tau
Si Kenit
City Bunny
null & alternate
Swingerz
Belog Cap Ayam

Aku nak bagi kat 5 orang. Boleh tak?? Hehe.

Ok all done!!

P/s : Bagi sapa2 yang aku tak tag award korang jangan nak mengada2 nak berendam air mata. Aku tau korang dah dapat award nie or dah ditag oleh orang yang dah dapat award ni. Yang betul2 tak dapat. Sila tinggalkan nama di bahagian  komen. Aku akan tambah senarai tag tu nanti. (baik tak aku nih!)

UPDATE : Aku jugak telah ditag oleh DAWY . Thanks!! :)

5 comments:

Dolmar Desserts said...

terima kasih! :D
lepas exam nanti saya tempek award dan jawab tag skali okeh!

Anonymous said...

thanks =P

swingoflife said...

Arigato-ne Zuru-san!
^_^v

WZulhilmi said...

Thanks everyone!! :)

Fay said...

dah dapat dah. haha! XD tapi tak terbuat lagi. :P