Saturday, July 3, 2010

Bila Glasses Buat Aksi Gimnastik (Versi Lebih Extreme!!)

Lalalala~~

Hari ni tiba2 aku rasa macam nak berduka cita pulak. Haissssssh!!*bunyi mengeluh secara extereme*. Korang ingat tak lagi dulu aku pernah dok bebel pasal spek aku. Bagi yang tak tau tu rajin2 lah klik dekat SINI untuk mengetahui sejarah lama pasal spek aku nih yang mempunyai bakat terpendam dalam membuat aksi2 gimnastik.

Now aku ada satu berita baik and satu berita buruk nak bagi tau. Korang nak dengar yang mana satu dulu?? Disebabkan ni blog aku so aku berhak nak bagi tau berita yang baik dulu. Nyiahahaha *gelak kejam tak bermoral*. Berita baiknya aku dah decided untuk baiki spek aku tu je. Dulu dok beria2 siap buat senarai spek mana nak beli. (Weh!! Serius aku nak beli spek warna putih!!). Last2 apa pun tak dah! (sambil pusingkan kedua2 belah tangan diikuti gelengan kepala).

So sekarang spek aku tu dah elok!! Tak payah lah aku buat teknik mengecilkan mata ala2 Korea masa nak tengok TV!!. Tada!! Tengok!! Dah tak boleh buat aksi gimnastik dah. Heppy giler!!
MySpace


Sekarang aku bebas melihat dunia ini dengan lebih details lagi tanpa perlu bersendirian di dalam dunia yang kabur lagi. Tapi malangnya semua kegembiraan dan kebahagiaan itu hanya sementara sahaja dan semuanya telah berakhir SEMALAM!!. Tak nak terang panjang2 sebab buat sakit hati je.Korang just tengok gambar kat bawah ni. But this is absolutely bad news!!.Really bad!!

Noooo!!! Ini lagi dasyat lagi!! Langsung bercerai menjadi dua bahagian yang berbeza!! Tragik betul!! T T

MySpace

HABIS DUIT AKU NAK BAIKI BENDA ALAH NIE!!! YE!! RM90 BURN MACAM TU JE!!

Tak kan aku nak pakai sebelah je macam ni??.

Style ni hanya sesuai dipakai oleh Bezita dan Lady Gaga. Kalau aku pakai memang buang tebiat.

Sekarang aku betul2 kena pikir balik cadangan2 yang pernah aku senaraikan dulu. Aku kena beli spek baru sebelum sem baru start. Kalau tidak parah wei!! Jadi orang Korea aku satu sem. Yang pastinya aku akan beli yang ada frame kali ni. No more frameless glasses. 

10 comments:

MOFASAD said...

ganas betol woi!!!

hahahahahaah



waka waka eh eh!!

>>__________<<

Syahira Mansor said...

lorh... lepas repair elok2 boleh pecah pulak? mmg nak suruh beli spek baru jgk neh!

power spek brapa?

Fay said...

oh ko pakai glasses rupanya. aku glasses 24 hour kene pakai. eh tipu time tido aku x pakai. pergi lah beli baru haihh. aku dulu pun ade satu yg x de frame tu. memang terbelah dua camtu. ayah aku punye extreme die gam pakai gam uhu. -_- yelah nak tukar spec amik masa 2-3 hari. kalau x aku duduk di alam fantasi lah. haihh. tapi belnja aku nak tukar spec bersamaan perbelanjaan aku sebulan. time nak tukar mmg ikat perut lah.

Unknown said...

hahaa..kamu terpijak ka spek tuh? tau terduduk..ciannya..ngehehe..tapa2.nanti tabung nuff2 derma fulus buat spek baru kamo..ngehehe

-Incek Fik- said...

Ya Allah...

Hang taw tak?

Aku ader 2 perasaan yang berbaur-baur kat sini...

Hang nak aku luahkan perasaan buruk atau baek?

Oryte. Memandangkan yg komen nie aku...

Aku start dengan yang baek dulu...

~ Aku secara jujurnya turut tumpang simpati di atas kejahanaman speak hang... Pasai aku pon pernah sekali kena camtur...
Tapi idak le sampai seteruk n sekronik cam hang huhuhuu~~~

*Ok.. yang buruk plakss :

~Aku secara jujurnya tak tahan gelak tengok kondisi speak hang... Terbarai aku gelak hang taw tak?!

Hang nie apsal brutal lagi ganas?

Awat le boleyh lagu camtur...

Dah macam kene tumbuk ngan lesung batu pulak...

p/s : Ehh! Aku taktaw pon hang pakai speak?!

rhapsody LiN said...

haha.. ciannye.
meh pnjm spek aku!
^^

Sha Wbunny said...

asl ko selalu ganaz sgt.aduh aduh

WZulhilmi said...

@Farid MOFASAD
Hahaha... ganas ke? ok lah tu.. :)

@ Syira ITIK KEJ♥M
tu lah. Baru repair dh kena repair lagi.. -_-". Power aku tak kuat.. biasa2 je.

@Fay Nana (Cik Fana)
Kesian klu siapa2 yg kena pakai 24 hours.. Sbb klu rosak pyh nk buat kerja. Ni mesti ada spare spek lain in kes klu spek sekarang rosak kan?

@♥PrinCeSs KellY Eun♥
Tabung nuffnang tak cukup nak beli frame pun... (- -")

@-fickryhisham-
chit.. ni nak balas dendan apa.. nk bagi tau mana ko rasa dulu?? hahaha. aku pun tak sedar yang aku ni seganas macam tu.. Ko kata mcm hentak lesung batu!!?? hahaa

@ rhapsody LiN
Sure!! tapi tak mau yg pinky2 ye.. haha

@cracked bunny
Ganas ke?? Ok je.. Hahaha

Unknown said...

wahahaha
aku x penah lg kes spek pecah sbb spek aku sme frame tebal2
senget tu penah la kot.

star said...

di pukul 2pg tbe2 ak ketawa sorg2 stlh mlihat gmbr spek itu hahahaha

ps: bezita!my hubby!!!<3 <3 weh buat entri psl dragonball???wink2