Saturday, October 9, 2010

StarStruck Freebies Is Officially Launched!!

Wah!! Tak sangka ada jugak yang peduli pasal Freebies yang aku nak buat ni. Terharu!!! T___T. Maklum lah siapa lah yang kisah pasal kewujudan blog yang tak seberapa ini. 

*Mood Kembali Ceria*

So sekarang aku nak tunjukkan kan dekat korang semua the official promotional poster untuk freebies yang julung2 kalinya dianjurkan dekat dalam blog ni. Tepuk tangan semua!!* Sambil potong reben*

Handmade ni weh!! Exclusively design by WZ for you! LOL!

Bila korang dah tangok poster dekat atas yang macam ala2 *cough* professional *cough* tu. Korang jangan lah pulak fikir "Wow!! Grand gila poster. Mesti freebies dia pun lumayan2 jugak". Kalau ada yang fikir macam tu tolong lah banyak2 kan bertaubat. Sebab salah sangkaan anda itu. 

For your information. Event ini ditaja sepenuhnya oleh seorang student yang still berhutang dengan PTPTN sehinggakan dia begitu desperate nak dapatkan first class honour supaya hutang tersebut hilang begitu sahaja. - -". So agak mustahil untuk dia sponsor hadiah macam purfume Hugo Boss ke atau pun Voucher Kamdar bernilai 50 hinggit.

So ini aje yang dia mampu offer for all your priceless support selama ini. Maaf!! Freebies murah je ..

Introducing!!!

BERUK'S GENERATION!! (EDISI KEY CHAIN)

Korang jangan ingat aku saje2 letak gambar beruk comel dalam teaser2 sebelum ni. Ada maksudnya.

Comel tak? comel tak? Tolonglah katakan ia comel. LOL!. (Ada ke yang nak ni!)

As all of you can see. Dekat gambar tu ada TIGA sahaja Freebies yang ada! Ulang suara. TIGA sahaja! Maksudnya hanya 3 orang sahaja yang akan dapat benda alah ni. Siyes aku memang nak bagi at least 10 ke. Tapi maklum lah bila dah akhir2 semester ni, angka kosong dekat dalam akuan bank pun dah kurang. So kena lah budget2 sikit.

So to be fair and square. Aku buat macam ni. Kita buat satu perjumpaan bagi siapa2 yang nak join. Lepas tu aku baling freebies ni dari tingkat atas. So korang yang dekat bawah ni rebut lah ye. LOL! Ingat nak bagi makan ayam!

Ok,ok.. Sebenarnya macam ni. Nanti aku akan publish kan satu entry khas pasal freebies ni. Lepas tu korang comment lah dekat entry tu lah ye. Samada korang kena jawb soalan ke, atau buat slogan ke ataupun just tulis nama untuk  lucky draw je ke, aku belum decide lagi. Just wait and see!. :). Btw event freebies ni semua orang boleh join. Maknanya yang ada blog ke yang tak de blog ke boleh aje masuk. Sebab aku tau ada readers aku yang tak de blog (Mana ko tau!?). So tiada diskriminasi disini. Yeah!!! (Korang boleh lompat kegembiraan sekarang!)

So see you in the next entry. Have a nice weekends!!

UPDATE : Disebabkan kekangan masa. Freebies ini terpaksa ditunda. Harap maaf.  

13 comments:

Unknown said...

aku nak tgk dulu apa dia bnd alah yg ko nak wat tuh..
har har har..
:p

WZulhilmi said...

@aYaz
Komen ko sungguh menakutkan aku.. Waaaa.. Ni yang aku takut nk buat nih.. Hahaha..

Unknown said...

macam nk join je..
wat yg sng2 sudah la..

WZulhilmi said...

@SyUhAdA
*tiba2 muka bersinar2 kegembiraan*
Jgn risau.. senang aje.. gerenti masalah matematik tak keluar..

cEro said...

tetiba aku mcam smangat gile nak join...
gile arr..neves dooo...

ishiko said...

macam beshh jep...

WZulhilmi said...

@cEro
Yeah!! Ada juga yg nk masuk!! hahaha

@ishiko
bukan macam tapi memang best!! miahaha

Unknown said...

Ooo~ Menarik. -dancing around with joy- Yui nak masok and try! :D

Unknown said...

haha...
aku sengaja nak saiko ko...
sila wat,jgn tak wat,
okeh?
^.^

Syahira Mansor said...

aku dah ade dekat bawah neh... baik kau tengok cepat. haaa balingla sekarang sebelum yg lain2 dtg...

WZulhilmi said...

@ Yui_Wani
bagus!! ^-^

@ aYaz
nakal betul! HAHAHAHA

@Syira ITIK KEJ♥M
haha.. tak best lah klu mcm tu.. klu ramai2 kan bagus.. best klu ak dpt tgk ko tarik rambut org .. hahaha

wanie said...

cepat laaaaaaaa...cepat la! tgglkn kjap esemen2 tu smua! hehehehhe...x sbr ni!

star said...

Akulah reader yg xde blog tuh...
....bunyi cengkerik.....
tibe2)