Wednesday, July 6, 2011

Wordless Wednesday [6] : Kek Lapis Sarawak, Checked!

21 comments:

maCy said...

can u please dun torture m perut yg tgh kriuk2? huhu

wanie said...

wuuuuuuu sempat fly ke sarawak ye? ekekeke hoi sedapnya!

Umie Nadhirah said...

kat mana dapat?
sodap tuuu

Fay said...

dulu kan ada org buat pamern kek lapis sarawak ni. diorg bagi tester. aku ulang-alik dekat gerai tu semata-mata nak rasa semua perisa kek lapis sarawak ni. teehee!

Faraa Eiman's said...

wuuuu ~ sedapnya
lame tak makan T.T

[sutera kasih] said...

uikssss...nyaman tuuu !!

cEro said...

NAKKK!!! Aku nak jugak!!!!

ayumiyoshida said...

macam sedap je weh. tapi kek ni mahal nak mati kan? kata org buat dia susah.

WZulhilmi said...

@maCy
I love torturing ppl with foods. LOL!

@ wanie
a'ah, ptg tadi terus gegas2 naik jet pegi sarawak. what a tiring day. Belik kat pasar mlm je lah!!! Hahaha

@Umie Nadhirah
beli kat pasar mlm. ko mesti dh selalu mkn kan?

@Fay
don't worry, i will done the same thing too. ekekek

@ Faraa Eiman's
aku baru first time makan!!! lol

@ [sutera kasih]
nyaman tu apa maksud dia? I presumed sedap in sarawak kan?

@cEro
rakusnya!! hahaha. cer cari kat pasar mlm ada jual byk. =)

@ ayumiyoshida
ye! rege dia mahal. aku beli ni satu potong niiiiipis dh singgit. klu yg betulnya 18 hinggit *nganga*

Elie Lily said...

bro..pos la satu kat umah elie ni!

alif ismail said...

yum2...

nampak sedap...

warna warni...

YOUsoF said...

Lama dah aku tak rasa kek berlapis-lapis ni.. tapi biasa ak makan tak banyak.. dalam6 potong nje.. :D

ain revival said...

nak buat kek nie berjam2 lamanya..tapi sebijik harga dy..masyukk!!

kui3

HaNa Hani said...

xpenah suke kek lapis
X_X

WZulhilmi said...

@ Elie Lily
idak le sempat aku dh telan semuanya. lol

@alif ismail
mmg speciality kek ni warna wani. =)

@ YOUsoF
6 potong maknanya 6 hinggit! O.O

@ ain revival
tu lah. rege yg biasa 18 hinggit!! Gilak! lol

@HaNa Hani
RUGINYAAAA! =D

d_LA said...

ouh sedapnya...ssh nak jmpa kek lapis sarawak kat sini..yum2

YOUsoF said...

Hehhe.. biasa makan free je kat rumah.. :D

Bella Bell said...

ewww..nampak sedap! terliur.. huhuu!!~




^^

WZulhilmi said...

@ d_LA
Ni mmg susah cari sbb org kat lah susah nak buat. tapi ada j dkat pasar malam tu. cari lah dekat ceruk2 sikit. lol

@ YOUsoF
ada family members yg reti buat ke? aku jeles! lol

@Bella Bell
ingatkan 'ewwww' maksudnya tu geli tgk. haha

vampire's lovex said...

hoooooo terliur oiiii...bak sekotak..aku x pnah rasa lagi ni..kesian sikit... hahaha

Aujinz said...

sedap.. :D