Saturday, July 2, 2011

Pilihan Yang Nyata

Kadang-kadang kita sering cemburu dengan apa yang ada pada orang lain.
Maka tidak hairanlah jikalau setiap detik kita sering berharap dan terus mengharap....


Walaupun peluang betul-betul ada di depan mata namun kita masih lagi mengharap dengan alasan kita tidak mampu atau mungkin tidak cukup hebat.

Tetapi mungkin suatu hari kita sedar sebenarnya diri kita sendirilah yang menjadi penghalang selama ini. 



 Dan kita mula sedar bukan susah sebenarnya untuk mencapai apa yang diimpikan.

7 comments:

wanie said...

pokoknya, semua benda berbalik kpd diri kita.

usaha yg bagus dlm melukis! smpaikan ade pasu bunga, meja kecik tu semua..hehe aku suka!

Elie Lily said...

adakah itu roller blade?
heheh..da lama tak nmpak budak2 main bndalah tu..
btw, lukisan mmg boleh bg markah penuh!:)

ayumiyoshida said...

aku suka entry ni! best best besT!

oh ye, bila mau buat tutorial doodle? heheh

amal said...

best !!!! entry yg ada doodle memang cantik doe..:)))

Raji and Yeen said...

wah..ko ckp mlalui pnglaman eh..so meaningful :D

WZulhilmi said...

@ wanie
ko punya dodol lagi comel. ada baju. aku punya takde. ekekek

@ Elie Lily
a'ah roller blade. kekeke. old school bukan?

@ayumiyoshida
haaaa. aku asyik lupa je nk buat tutorial dodol. ~sigh~

@cik ina
yup! that why nak buat beserta dodol sekali. klu tak mcm missing something.

@Raji and Yeen
Well tbh yes it is. Tapi bkn pasal main benda alah tu lah. lol

Nik Lisa said...

aku pon suke macam ni.
xhargai pe ade dpn mata. haih