Monday, August 16, 2010

Nota Untuk Kamu!!

Mesti awak semua berasa pelik kan. Sebab tidak ada sebarang "Lalala~~~" di awal entry. Hihihi. Itu sebab bukan tuan punya blog ni yang tulis entry ni tau. Beliau sangat lah sibuk dengan kerja-kerja yang perlu disiapkan dalam minggu ini. Jadi dia telah menghantar saya sebagai wakil untuk memberi nota ini kepada kamu semua.

Akibat busy sangat dia sempat tulis dekat cebisan kadbod yang dia koyakkan dari papan kenyataan dekat ruang koridor fakulti je. (Rasanya kadbod dia yang dia koyak tu pasal senarai nama staf kut.. : x).  Nah! Ini dia!!




-Penghantar cebisan surat yang comel-

6 comments:

chris federick said...

haha mana tuannye. Asal style writing same jek.

ishiko said...

ohohooo.. terlampau bz ya?? hahaa.. kebiasaan...
en3 baru?? ya!!! mau3x..

http://ishikosworld.blogspot.com/2010/08/88-waaahhh-korang-meh-tengok-neh.html

F.I.C.K.R.Y said...

Nie entry cam perli aku jer ?!!

Kancilbiru said...

alaaaaaaaa nak gak berkenalan ngan penghantar surat ni...:P

AiZ said...

yes i want.. =__="

WZulhilmi said...

Thanks guys for the warm wishes!! :)