Thursday, August 5, 2010

Cuak Gila Nak Bercakap Dekat Depan!!

Lalalala~~~~

*Ini adalah entry sebelum aku buat presentation untuk subjek English pada pagi nanti*

Wah!!! Gila scary nak present depan orang. Even though aku dah buat present ni banyak kali. Tapi rasa takut dia still ada. Bila dah berdebar sangat mula lah nak pergi toilet semua bagai. Hissh!!. Btw tengok!!! Aku siap bangun awal2 lagi semata2 nak menghafal apa yang nak aku cakap nanti. Buat masa sekarang semua still in control. Tapi kepala otak dah mula pikir bukan2 apa yang akan terjadi masa present nanti. And the worst part is:

Tiba2 blur dekat depan tak tau nak cakap apa. Dengan semua orang tertanya2 apa yang ko nak sambung lepas ni. Padahal ko dah hafal dengan mantapnya pada malam sebelum itu.

Sepatutnya group aku present Isnin lepas. Tapi tiba2 masa time kitorang nak bangun, group lain pulak pergi ke depan. Like WTH!!! Rupanya2 salah seorang daripada ahli group diorang tak de masa hari Khamis ni. Cis!!! Penat aje aku berdebar semua. Siap berfikiran positif lagi pikir semua orang yang tengok aku present nanti sebagai rumput kering. Last2 kena bawak ke hari Khamis. 

And apa yang aku tengok Isnin lepas. Lecturer aku ni agak lah strict orangnya!! Shoot!! Korang tau tak. Kalau ada something jijik kat slide korang tu. Masa last sekali dia akan serang korang secara dasyat sampai korang boleh ternganga2 nak  jawab kat depan tuh. And I saw it twice dekat 2 group Isnin lepas!!. And its horrible!! Macam nak pergi berperang!!

Btw ini adalah cover slide presentation aku.

Comel tak?? Miahahaha

Btw jangan nak tanya kenapa pilih group nama Believer. Aku pun rasa macam something wrong je dengan nama tu. Macam Beaver pun ada. (- -"). Ini semua kes gara2 panik lecturer nak nama group time tu jugak. Angkara dah tak de idea semua orang setuju je dengan nama tuh. Haissh!! Ni leader punya pasal lah nih!! Aku lupa pulak. Aku lah leader group tu. (- -"")

Wish me luck ok!! I really need it!! Really~~~~~

*UPDATE*
Alhamdulillah!!! Presentation berjalan dengan lancar! Lecturer aku tak tanya apa2 soalan pun. So aku assume semua ok lah. Miahahaha..  Tak sia2 aku bangun awal2 pagi. Tapi ada satu part aku tersasul. Instead of saying Social aku tersebut Sexual!! LOL!!! Malu gila!!!

9 comments:

Kancilbiru said...

oklah...all the best yer dik...ko anggap macam semua penonton tu pekak ke bisu ke haa baru buleh present...ekekeke

Kie-yu said...

same laa kitee
nebes mcm ape woh!

Faris said...

rasa gementar tu biasa... bagus tu tp kne pandai kawal ah.. b4 present bykkan selawat.. ps2 ganyang je pape, kalo terstop, ckp je pape yg terlintas dlm kepala.. haha

star said...

weh pe benda jijik yg lectrr tu tegur kt slide org len???
ooh ni ke presentation yg ko dok ckp nk wt tuh...Social Networking,cm fb,twitter tulah kn?Antara crime die,xpsl2 gurauan kite menyebabkn wujud satu page mengutuk/menghina kita (wink2) hahahaha

Sexual???LOL yg hmpr terlena sedar blk kekeke

akuzle ayu said...

bro, taniah dh went tru it... btui bak kata kak kancilbiru awk tuh... salah 1 tips yg berguner..eheheh

mmg comey slide tuh...(pssttt... bole ah tolong akak nnti yea? ehehehhe)

nama grup tuh mmg power... fuh!! bole buat nama band grup indie...ehehe

x der soklan coz presentation tuh meyakinkan, jelas serta terang. byk soklan means aper yg diterang beza ngan apa yg di'display'... trust me

babs sexual tuh anggap ajer mcm 'attention grabber' ajer... tgk tuh, ader yg ngah syok dibuai mimpi teruih celik....ehehheheh

swingoflife said...

"Sexual.. *cough cough*.
Pardon me, social"

LOL!
=p

-Incek Fik- said...


Wahh! Kau leader rupenyer. Cayalah!

Kalo nervous tue bese arr.. Tapi kalo dah lame-lame, nanti jadik familiar depan audiens n perasaan gugup + terketaq lutut hilang camtur jer..

Btw, sedap nama kumpulan tue!

RedBoys said...

haha.. sexual er.. hahaha

Umie Nadhirah said...

HAHA..
Leh plak tersasul kat situ.