Sunday, March 27, 2011

Berchatting Bersama Hunny Madu Dan Hafiz Hatim (DJ's Fly FM) Semasa Earth Hour!!

So guys how is your Earth Hour yesterday? Aku agak 80% daripada korang tertido waktu padamkan lampu tu kan? kan? Astaga memang dasar duniawi betul lah korang ni. Pantang nampak gelap terus nak tidur. As for me sepatutnya plan asal nak tengok langit sambil dengar lagu ala2 macam sentimental sikit. Konon dapat lah bersatu dengan mother nature kan. LOL! Lepas tu cuba bayangkan what does it really feels life without electricity. Mesti keadaan jauh berebza dengan sekarang kan?

Tapi tapi lain pulak jadi. Sebab ternampak tweet dekat twitter kata kita boleh chat secara live selama sejam bersama dengan DJ Fly FM Hunny Madu dan DJ Hafiz Hatim (btw they are siblings) dekat Gua.Com. Aku  yang selalu dengar suara diorang dekat radio hari2 memang terkejut beruk lah kan. Terus pergi website Gua tempurung ke hapa benda ntah. Dan2 terlupa tujuan asal nak bersama mother nature. = ="

Btw aku ada print screen kan chat tu. Kut2 ada antara korang yang ingat aku ni delusional ke hapa time tu . berangan chat sorang2. LOL!

Belah kiri fans(konon) punya bahagian while belah kiri dekat live webcam tu boleh dengar diorang punya suara reply chat dripada fans. 

Disebabkan cuma ada berbelas je orang yang ada so mmg macam "OMG ni peluang untuk aku menyinar!" LOL! Padahal start2 chatting ko dah tenggelam. Hahaha. So lepas tu ada satu part diorang akan nyanyi apa2 je lagu yang kita orang nak request. Dan korang rasa apa lagu yang aku suruh diorang nyanyi??? he he he...

Klik untuk zoom.
Like seriously Hunny can sing much better that Rebecca Witch tu. Haishh. Dunia sekarang! Yang tak berbakat tu boleh lagi popular. Overall diorang jenis friendly and gila orangnya. Siap bagi tau resepi nak buat bihun tomyam lagi. Lepas tu cerita pasal hantu kak limah lah apa lah. It's fun actually. 

So that's it. Sejam dihabiskan dengan chat dengan diorang ni. Dapat lah pengalaman baru cakap dengan famous people secara live. Lain kali kalau chat dengan much more famous people tak de lah ko tergagap2 nak tanya soalan.  = ="

P/s : Siapa2 yang ada twitter account boleh follow aku dekat @WZulhilmi0521. See you there.

10 comments:

Nesa Wazir said...

emm.bestnye ==

nesa pnah borak ngan spe ye yg femes..em.arja lee bole? itupun sbb satu school :P

Raji and Yeen said...

hohoho slama ni slalu dgr nama Hunny Madu dkt hits.fm jer ;D
ttaw lak spe tuh xD
bawah tempurung btol =.=

owh letak lah status twitter kt atas tu mcm yg org slalu wat tuh
hohoho

Fay said...

kau request jugak lagu Rebecca Black tu? ;p

WZulhilmi said...

@Nesa Wazir
arja lee tu siapa?? siyes tak pernah dgr.. hurmmm

@Raji berkata
Bkn hitz raji tapi fly.. LOL! Letak status twitter?? X paham raji.. T__T

@ Fay
Hahaha. ak u saja nk mengenakan diorg. tapi diorg selama je nyanyi part friday tu buat suara sengau.. hahaha

ishiko said...

hohoo.. live plk tu..

cEro said...

WZ, arja lee yg berlakon cerita ...dalam botol tu, yg hero/heroin tu..

btw, aku pon ade bukak lpas bace retweet dr ko, tp last2 terrtido..hahahhaa

WZulhilmi said...

@ ishiko
tu lah mula2 mcm tak percaya.. last2 baru "eh diorang pun manusia jugak!" LOL!

@cEro
sory2 pengetahuan aku yyg industri seni malaysia sgt lemah.. still tak kenal jugak. LOL!

TIDO masa earth hour!! = ="

ayumiyoshida said...

rebecca tu buat apa sebenarnya? dari dulu aku tertanya-tanya kenapa org suka sebut dia. 0.O??

wah, dah famous la berjaya chatting dengan org famous. hahaha

ENCIK TIKUS said...

tahniah !

WZulhilmi said...

@ayumiyoshida
da dh melakukan kesalahan yg berat! ko google je lah nama dia. tau lah apa yg terjadi. klu ak ceritakan bleh jadi satu entry!

@ ENCIK TIKUS
huh????