Thursday, February 14, 2013

Shodate #4

I know, I know, I've been a lazy bumps for this past several weeks. Blog pun update jarang-jarang. Kalau ada pun mesti versi 'Shodate' macam ni. Ini seratus peratus semua salah 'M' dan sekarang ni pula dilambakkan dengan stok drama-drama baru. Jadi fokus tu tak boleh nak bahagi-bahagikan kepada beberapa bahagian. I'm not a really good in multitasking except eating and watching at the same time.

Plus, bila tengok entry-entry kebelakangan ini, (era 2013) is not really up to the par. I don't know, maybe it's only just my feeling.

Dan diet ku hancur lebuh since I'm coming back home. I just can't stop munching. Sampai ada satu masa bila timbang berat balik (dekat rumah orang) berat naik mendadak! Bukan koman-koman 5-6 kg tapi lebih. Oh, I just secretly wish that machine had some kind of dysfunction problem.

Sekarang yang paling penting adalah mintak-mintaklah jauh daripada perangai hangat-hangat tahi ayam dan sifat menangguh-nangguh. By the way, korang tak rindu ke entry pasal makanan? Aku rindu gila.

4 comments:

Nesa Wazir said...

sile update entry psl makanan xD

yahh, sme la. nesa pn~ dah jarang update..keje byk. grr

star said...

B,S i know.who's M???silalah keluar g makan2.ayuh,promosikan industri makanan di kampung kita!

cEro said...

Hahaha, sila laa update selalu...
Aku rasa mungkin sbb internet yg bangang kot?
Ke internet tmpat ko laju nak mamps?

Yui Light said...

Kau ok lagi...tengok aku ni ha...1 bulan 1 entry. Lol