Thursday, August 1, 2013

Comeback

Assalamualaikum dan Hai!. 

Akhirnya setelah puas meroyan meluat tengok blog sendiri untuk beberapa bulan yang lepas dan mula abandon blog sendiri diikuti pula dengan aksi ugut mengugut readers dengan beberapa siri entry nak delete blog akhirnya kembali jua fresh dengan wajah baru.

Semua yang anda pandang atas bawah kiri kanan diperbuat 90% daripada tuan empunya blog sendiri. Mungkin, mungkin ia nampak simple dimple (itu kerana memang aku nak simple) macam satu petang dah boleh siap semua but actually it cost me 4 to 5 nights to cleaned all those messy HTML back to the normal state aand designing back the new template. Maka sedikit pujian adalah amat-amat dihargai diruang komentar.

Dan tiada lagi STARSTRUCK. I hate that name. Bukan nak jadi seperti kacang lupakan kulit, ya aku tahu aku bermula dengan nama tersebut. Cuma... aku meluat. So no Starstruck anymore and starting from now on, blog ini secara rasminya dipanggil sebagai WZulhilmi. Oh yeah!! 

Jadi, selamat bertugas kepada diri sendiri di alam blogger dan ye aku ingat lagi janji untuk entry yang lepas. Just be patience ok. See you soon.

4 comments:

Fay said...

Welcome back! *letup bunga api* ingat betul2 nak tutup blog ni rupanya diberi penjenamaan semula. Haha! Jadi cepat2 la update hihi :D

cEro said...

Mari berpesta tiga hari tiga malam utk kejayaan WZ dlm penjenamaan semuala blog. Hehehe...
Boleh bgtau kenapa meluat dgn STARSTRUCK?

kiheee said...

wewittttt! welkem welkem. dah matang gittewww.

ayumiyoshida said...

selamat bertugas! haha