Friday, May 3, 2013

PERFUME Special: Full Audio 'Magic of Love' Tersebar

Sepatutnya nak cerita pasal Projek Botani. Ala.. projek beriya konon nak jadi Botanist sekejap disebabkan  time tu menganggur lepas tiba-tiba ditinggalkan begitu sahaja tanpa pengawasan sebab dapat tawaran kerja sementara. Sebenarnya ada something nak tunjuk *kekening*. Tapi disebabkan dah malam rasa dah terlambat pula nak ambil gambar. Jadi aku cerita lain kali sahajalah kalau dah dapat tangkap gambar versi waktu siang.

Sekarang yang penting nak bercerita pasal dan tak bukan 'Group Paling Sensasi dan Legend' PERFUME! Lantak kome lah kata jemu ke apa. Peduli apa. Kalau update benda lain pun bukan ada orang peduli bukan?

Jadi selepas minggu lepas dunia WZ dikejutkan dengan Cover 'Magic of Love', Isnin lepas dikejutkan lagi dengan full audio versi kualiti murahan yang dirakam melalui rancangan radio PERFUME yang bernama 'LOCKS' telah diuploadkan ke Internet. *gelek Shakira*


Walaupun telinga ni memang tak biasa dengar mp3 yang versi low quality  kadang-kadang jatuh hukum haram mendengarnya sebab tak boleh dengar clear details music beats semua tapi disebab PERFUME takpela, dengarkan saja!

Ahhhhhhh~! lagu yang sesuai untuk menyambut summer. Oh! *pakai topi ke sawah* Tidak cukup itu lagi,  PERFUME dengan bermurah hatinya menyiarkan teaser 16 saat untuk PV 'MOL'!



FYI, selain daripada menjadi lagu untuk iklan gula-gula 'Pure Gummy' which is tiada logo Halal padanya lantas jatuh hukum haram kalau berasa ragu-ragu terhadap kandungan bahannya.


Secara su;lit dan halus rupa-rupanya ada motip rekaan design costume depa dekat covers ingle tu! Peratikan betul-betul costume yang dipakai oleh  A-Chan, Nocchi dan Kashiyuka.



WHERE CAN I GET THIS COVERS!!!!!? 

Kah kah kah! Padahal handphone pun still guna keypad berangan nak beli cover smartphone. Blah lah!

2 comments:

Unknown said...

Lama dah kan PERFUME ni...aku suka lagu Glitter :3

WZulhilmi said...

Ko kenal PERFUME? Betul ke ni? ko kenal ke? KENAL KE?!!