Friday, December 2, 2011

Day 9 - A Song That You Used to Love But Now Hate

Ekhem Ekhem! Kembali lagi dengan esaimen kesembilan. Fuhh!! Sabar-sabar ada 5 lagi habis semuanya. Sebenarnya seksa tau tak tengok benda alah ni. Tak habis-habis dari dulu macam ko buat hari ni satu task, esok datang lagi yang baru. Biar betul! Tapi nak bila dah sign kontrak(?) tu kenalah buat sampai habis. 

*tarik nafas*

Saya suka buat Song Challenge!! 

So basically kali ni dia nak lagu yang dulu memang ulang 100 kali pun macam still macam eh sedap gila tahu tapi lepas macam beberapa ketika (depends terhadap individu) bila dengar balik. "Apa yang aku fikir dulu masa dengar lagu nih?!". *kerut-kerut dahi*

Macam tu lah lebih kurang. Tapi in my case jarang benda ni berlaku sebenarnya. Tapi kalau lagu tu aku benci gila macam nak lempang laju-laju penyanyi dia tapi lepas tu senyap-senyap download tu selalu lah weh. Muahahaha. 

*selepas beberapa minit selongkar playlist lagu*

Jadi aku dah cari memang takde satu pun yang aku benci. Cuma kalau bosan tu adalah. Tapi lepas tinggal 2-3 bulan lepas tu dia ok balik. Tapi-tapi at this moment there is this one particular song yang macam ak dengar macam, APA NIH!!!


Kushion ke ntah apa nama dia payah sangat nak sebut. Lepas tu budget lah kengkonon hip hop bagai lepas tu tiba-tiba ko meroyan ulang-ulang sebut semua jenama-jenama branded apa hal?. PFFTTTTT~~~

6 comments:

fay said...

tajuk dh mcm cuci cuci je.

cinderella besar sikit je said...

usually kalau anda bg cadangan lagu sye akn download.. tp lagu ni tgok muka dpn pun tade hati nk load.. hahaha

star said...

Lagu apa weh???youtube diblock di ofis aku,so yg aku nmpk cuma ini...

The URL you requested has been blocked. URL = www.youtube.com/embed/6WJFjXtHcy4?rel=0 Your login ID and IP Address will be logged for future action by the Management. Severe action will be taken if deemed necessary.

(- -")

Unknown said...

huhu tajuk pn dah tak best

Unknown said...

Lagu ape ni WZ??!!!!!! MAIGOT! *pengsan*

ayumiyoshida said...

aku sebenarnysa errrrr tak pernah dengau lagi ni. kahkah