Saturday, June 9, 2012

Hari Ini Dalam Sejarah (Lame Post.. But Like I Care!)


I always throw you away. Tak kisah lah dekat mana-mana pun. Even dekat nasi ayam, burger, kari ayam, sardin mentah etc. You just plain annoying. Siapa yang sanggup makan benda alah ni yang lembik betul. Lepas tu rasa dia entah hapa-hapa. Padahal suku sakat buah jugak. I love fruits!! But you?? Nevah.

WZ
19** until June 2012

Hari ni saya makan tomato mentah.... 

- dengan nasi ayam
- sehiris je
- buang yang dekat tengah sebab macam geli
- sekali dengan TIMUN!
- even DAUN SALAD!!
- I just can't..
- Believe this!
- Ahhhhhh~~~~

WZ
9/June/2012

6 comments:

cik ery said...

hahaha.dsat.tolonglah.dia xbrsalah lgsg :p

star said...

dulu aku pun tak suka tomato,tp ntah sejak bila,rasa dia jadi memikat lak...tulah yg dikatakan cinta (melalut dah!)

zatyy said...

Aku pon xmakan tomato. Sbb macam masam. Tapi hari tu ada belajar makan. And yeahh aku buang kat tengah2 tu.

Timun sampai skang aku xleh makan. Jus timun bolehh.

cEro said...

baru kau tau penangan tomato..hehehe

ayumiyoshida said...

hey aku sangat suka tomato dari kecik. kerja ratah tomato je, lepas tu lori apek jual sayur tu selalu jadi target aku masa kecik2 amek tomato timbang srbijik bayar 30sen haha kanak kanak sungguh. masa tu mak aku mmg tak mau dah beli tomato sebab beli tak sempat masak aku dah ratah. kalu dia marah taim aku buat perangai dulu kekecik, dia kata aku bukan anak dia perangai huduh macam tu, dia kata aku lahir bawah pokok tomato,dia kutip aku bawah pokok tomato. haha. aku hampir2 percaya masa kecik2 siap pegi tanya nenek aku wakaka. lawak kan.

WZ said...

eh mcm hampir semua tak makn tomato. tapi kalau bg nasi tomato makan je korang kan?? kan? KAN!