Thursday, November 14, 2013

How I Miss Outrageous List

Ingat lagi tak dengan Outrageous List? Dimana list yang aku buat pada tahun 2012 untuk membuat aktiviti-aktiviti yang macam out of the box. Disebabkan dah perasan dulu kehidup agak dull, hari-hari ulang benda yang sama saja. Tak ada pencapaian yang membanggakan langsung justeru itu aku mula berniat nak buat sekurang-kurangnya lima aktiviti yang macam mulut tercakap "Outrageous! when I move my body". "Wow! Tak sangka aku buat benda ni".

Tapi last-last berjaya buat hanya buat dua saja. Mungkin dah rezeki kan. So here's the two things that I managed to do last year. Konon-konon macam ala-ala Down Memory Lane sikit.

#1 Big Bad Wolf 2012


Dari Johor ke Selangor dan pada masa yang sama semua orang dalam mood final exam ko pulak sorang-sorang pergi semata-mata untuk dapatkan buku-buku murah. Gigih tak gigih? Memang gigih. Oh, aku ada bagi tau ke aku bermalam dekat event tu. Lebih kepada merempat di tepi longgokan buku lebih tepat lagi.

More details : Trip to BBW 2012

#2 Melaka Bandaraya Maju 


Yang ni aku rasa pengalaman yang kalau boleh nak kabo ke semua orang bagitau. Ibarat ayam bertelur sebiji, riuh sekampung. Riak betul. Padahal orang lain pergi luar negara pun tak kecoh macam tu pun. But this was amazing experience weh. Siap buat dua parts sebab banyak gila nak tulis padahal pergi sehari je pun.

More details : i) Trip to Melaka Part I
                      ii) Trip to Melaka Part II

Tahun ni? Takde weh takde! Sebenarnya aku baru perasan aku tak buat lagi. Mungkin disebabkan sibuk? I don't know dan dengan berbekalkan sebulan lebih sebelum masuk 2014 ni, sempat lagi ke kalau buat?

WZ, hendak seribu daya bukan? 

4 comments:

fay said...

Sempat la nak buat. Sempat! U ken do it!

ayumiyoshida said...

Sempat sempat. Usrah di sb pun outrageous gak kan lol

cEro said...

Sempat!
BBW bulan disember ni, try laa plan...
Tak perlu jauh2, dekat2 area ko pun byk event...hehehhe

Unknown said...

hei WZ, thanks a bunch for your detail story bout MELAKA.
mmg i guna tu as a guide. hehe!
thanks ya!!